Go for it. Adam og Eva Skolen..!!! Y.O.L.O..!! (You, Only, Live, Once) (05.01.2016)

Postet av Kiran Majeed den 12. Jan 2016

Halllooo og velkommen bloggere og lesere. min første frisør/student blogg.

Jeg er ei dame på 27 år.

Ble ferdig utdannet og kom ikke langt etter videregående skole. var "ung" og "dum" tenkte ikke mye på fremtiden og utvikling.

Det tok meg flere år på å oppnå det som var viktig for meg for et "stabilt liv" (får aldri nok uansett :b).

9 laaaange, stressende, og verdigfulle år er nøkklen bak at jeg følgte drømmen min til slutt!. kriger må du være for å oppnå drømmen i denne verden og stå for ditt…

Da var det min første dag på Adam og Eva skolen idag den 05.01.2016 (vår kullet). Gruet meg veldig mye hadde de "største" sommerfuglene i magen før jeg dukket opp til timen. Dagen jeg signerte kontrakten til dagen idag jeg steppet inn på skolen gruet jeg meg HVERDAG….

og det må jeg si, dagen idag gikk over forventninger!! Jippiiii idag fikk utstyret jeg skal bruke fremover :D! Suuuper koselige og erfarings rike lærere og hyggelig klasse, som jeg senere kan si myeee mere om ;)

Jeg kom overens med noen av elevene veldig fort og det sies bare at jeg er på rett sted. Right! Du gir 100% kun der hvor du føler deg trygg og er stolt over avgjørelsen din.

skal prøve mitt beste å ikke skuffe dere og oppdatere hver dag på bloggen min. Have patience herlige mennesker :)

bee tuned mere inspirasjon kommer :)

Y.O.L.O..!!

slenger på noen bilder :D