Go for it. Adam og Eva Skolen..!!! (06.01-12.01.2016.)

Postet av Kiran Majeed den 12. Jan 2016

Back back baaacckkkk!!

Hatt en veldig hektisk start på uken. Veldig mye Teori, modell finning/ og sist men ikke minst bli bedre kjent med klassen.

Ble opplyst om prøven allerede i starten av uka. selvfølgelig ble jeg litt nervøs dah! Hvordan skal jeg klare prøven allerede 9 dager etter skolestarten =o ????

Alt var så nytt for meg aldri vært borti noe lignende før, de sommerfuglene jeg snakket om tidligere fant veien tilbake uheldigvis!

meeeennn vett dere hva løpet av uken da vi gjennomgikk Teorien så virket alt sååå lett takket være de fagrike lærene. ting falt fort på plass igjen og "dette skal jeg klare" var holdningen.

Noe av det vi gikk igjennom, og jeg syntes var veldig spennende var:

• Hår
  • Hud
  • Økonomi

Har blitt så mye bedre kjent med produkter, problemer, og feilen jeg pleide å gjøre. Er så glad for at jeg valgte Adam og Eva skolen! sånn at det er sagt!

Feilen jeg pleide å gjøre mot Huden og Håret mitt vil sakt men sikkert forsvinne ;)

Vet dere egentlig hvor mye sensitivt alt er?

wooowwhh hvis ikke så følg med på bloggen min skal dere bli oppdatert til riktige produkter og gjennomførsel av det vi i praksis gjør som faktisk er riktige metoden :)

ohh sant det, glemte nesten å skrive om hodebunns massasje/vask og føn vi hadde utført på hverandre.

Ting begynner å skje fort ja. men med grundig opplæring!

Det ble utført veldig bra. Sleit litt med å vaske håret men teknikken vil komme hihi =)

bee tuned mere oppdatering kommer :)

Y.O.L.O..!!

slenger på noen bilder av dokke hoder vi ble vist. Og av rommet vi utførte vasken/stylingen i.