Tid for å leke med dukker (oppsett)

Postet av Ronja Jeanette. den 17. Jan 2016

Hei kjære lesere!

Dere så i forrige innlegg at dukken min hadde fått masse fine krøller, disse ble desverre gredd ut, tuppert og gredd igjen. Vi skulle nemlig gjøre oppsett. Det som stod på dagens agenda var svinekam,lokketopp og et egeninspirert oppsett. Disse tre oppsettene er de tre forskjellige tegningene jeg la ut for 2 innlegg siden.

Dette var veldig gøy, men også veldig vanskelig. Under ser dere noen bilder av opsettene jeg lagde.

Bilder av to forskjellige varianter av svinekam.

Bilder av min variant av lokketopp.

Bilder av mitt egendefinerte oppsett, egentlig en typisk "dott" med flette rundt.

Det er så utrolig deilig å ha kommet ordentlig igang med frisørfaget nå, og jeg trives så utrolig mye på denne skolen. Jeg gleder meg alltid til en ny dag, allerede på vei ut av døra på skolen klokken 4.

Nå skal jeg hoppe i sengen så jeg er opplagt til i morgen, da går vi igang med helformføn og rundbørsteføn. #gleder meg.

- Ronja