Hair by me, fargemodell nr 2

Postet av Ronja Jeanette. den 10. Mar 2016

Hei kjære lesere.

Idag har jeg hatt min andre fargemodell. Glemte helt og ta før bilde, så tenkte jeg skulle forklare dere hva jeg gjorde.

Modellen hadde naturlig tonehøyde 3 i bunnen og siden testen i dag gikk ut på å gå mørkere, valgte jeg en naturfarge på samme nivå fra rot til omtrent midt på lengdene. I lengdene var det en tonehøyde 7,så jeg valgte og gå to toner ned for at det skulle passe bedre til den mørke tonen øverst på håret. Jeg gikk da for fargen 5,12 fra loreal sitt fargesystem Inoa.

Farget håret i to omganger for å få en mykere overgang mellom fargene.

Her er resultatet etter retting:

Modellen var fornøyd selv etter noen timer i stolen, ingen ting er bedre enn det!

Husk åpen dag i morgen 11. Mars på Adam og Eva skolen, mange spennende lærere og snakke med og ikke minest min flotte klasse. Ta turen da vel :)

- Ronja