I feel blue

Postet av Ronja Jeanette. den 5. Apr 2016

Hei kjære lesere.

Som dere vet er jeg utplassert på Nikita på Gulskogen om dagen, og jeg trives fortsatt kjempe bra! De jeg jobber med er kjempe hyggelige og jeg får bare mer og mer lyst til og ha læretiden min her.
Noe som er kjempebra da jeg allerede har blitt lovet læringplass så sant jeg greier eksamen på skolen i mai, og det skal jeg da klare! #sahunhåpefullt!

Jeg har fått prøvd meg på litt forskjellig da jeg har vært utplassert, og det har vært mange lærerike dager, og nå er det kun to dager igjen før jeg skal tilbake på skolen på Fredag.
Nå har jeg ikke sett noen av mine klasseveninner eller lærere siden før påske så skal bli litt godt og komme tilbake på skolen også!

Idag har det vært lite å gjøre på jobben så jeg og ei jeg jobber med måtte finne på noe å gjøre imellom de få kundene vi hadde, så vi farget rett og slett extentionsene hennes blå i de nederste lengdene. Hun ville gjerne ha litt forandring og det fikk hun jo! Litt greit når man jobber på Nikita, for der skal man kle seg i svart på jobben og da kan man fort føle seg litt kjedelig. Men med denne spreke blåfargen i lengdene hjelper det jo litt!

Vi valgte og ta de av henne før vi farget, da extentionse er festet med clips. så kan være litt vanskelig å vaske det når det sitter på.

Haha, så jo ikke så bra ut med en haug med blått hår liggende til tørk..

Bilde av min flotte kollega og meg etter hun gav meg en herlig hodebunnsmassasje og en god kur.

Imorgen har jeg Bayalage modell og jeg lover å ta bilder!
Ha en super kveld vidre!
- Ronja