Mine 2 første uker på Adam og Eva skolen!

Postet av June Kristine pedersen den 23. Aug 2013

Heihå!

Den 12 august 2013 var min første skoledag på Adam og eva skolen, noe som ble helt annerledes i forhold hva jeg hadde forventa. På en god måte da selvfølgelig.Da jeg først begynte så føles ikke skolen ut som en vanlig skole, på adam og eva har vi jo det faktisk.. gøy? og det føltes ikke helt normalt i førsten for min del, jeg som pleier bli skolelei etter noen dager. På adam og eva har vi det utrolig gøy og herlig allesammen, veldig godt klassemiljø og ikke minst hjelpsomme med masse "ståpå" vilje fra alle hold og kanter. Det er utrolig hvor godt humør man kan bli bare av god energi rundt seg.

Vi skal jo selvfølgelig ikke glemme lærerne da, om man kan kalle det lærer?.. jeg ville heller kalt det utrolig gode veiledere, de er heller en del av teamet med masse god energi og står på for at vi alle virkelig skal få til og bli ordentlig gode. Litt pirk her og der fra en som kan sakene sine er aldri feil. Jeg ble veldig overasket over hvor fort ting går, og hvor fort man egentlig lærer seg ting. Det sklir inn automatisk etterhvert som vi får demo og lærerne kommer og hjelper oss, spesielt med teorien. Den skal de ha en stor applaus for, tror nok jeg aldri har lært noe så fort som jeg har gjort nå. Har man lyst å bli frisør så er det jo klart at ting sklir litt lettere inn med faget.

Jeg er iallefall superfornøyd med skolen, og jeg kommer til å anbefale skolen videre til andre som kanskje ønsker å bli frisør. Det er kun verdt det, koser meg så fælt hver dag! :)

Noen av mine første føner, dette er retningsføn og rundbørsteføn :)

Litt dårlig rundfønet på toppen, Men sånt går seg til :)

- June :))