Hjelp, jeg blogger!

Postet av Benedicte Nilsen den 27. Aug 2013

Hææi bloggen! Neida. Skal prøve å holde meg seriøs, selv om det er det første som plopper opp når jeg tenker på blogg. Neste gang legger jeg ut en video der jeg brenner av meg håret liksom.

Uansett. Nå har vi startet den tredje uka på Adam og Eva skolen, og det er ikke den minste tvil om at jeg er på rett plass. Har allerede lært en hel del om alt fra hårets oppbygning, huden, føn-teknikker og sosialisering ;)

I går (mandag) var første klippedag. Spennende og litt skremmende! Heldigvis er det bare dukkehoder det går utover foreløpig. Merker stor framgang bare på en dag og det er utrolig morsomt! Dagene flyr, men skal innrømme at når de er over er jeg helt utslitt! Spesielt etter all teorien de to første ukene skjønte jeg at det var viktig med en god natts søvn, mens jeg drømte om kabelstrengbunter, hårløshet og ekle lus.

Som dere sikkert har skjønt så stortrives jeg! Lærerne er flinke og trivelige, og klassen er en herlig sammensatt gjeng med mange forskjellige personligheter. Noen blir man raskere kjent med enn andre og takknemligheten for å ikke være så sjenert er stor. I og med at vi er rundt 60 stykker har det hittil vært en utfordring bare å huske alle navnene, men regner med det går helt fint etterhvert :) Gleder meg til å bli bedre kjent med alle sammen!

Her er "gjengen" i Sofienbergparken å pugger til teoriprøve. Mia, Thea, Andrine og Remi :)

I skrivende stund har jeg nettopp hatt et kreativt øyeblikk som gikk hardt utover neglene. Her er resultatet.

Sees i morgen!

♡ Benedicte