Dagene som har gått

Postet av Mia Albrigtsen Bull den 2. Sep 2013

Hei!

Nå har jeg bodd i Oslo i 4 uker, og gått på skole i 3! Tiden har gådd SYKT fort, noe som kanskje har en sammenheng med tempoet på skolen? Vi har vært gjennom SÅ mye allerede, og enda mer skal det bli framover.

Blandt annet har vi lært om oppbygningen til huden og håret, fagterminologi, teori om alle grunnklippene og fønene, og alt det bare i løpet av de to første ukene. Den siste uka lærte vi å klippe helform, og på fredag hadde vi en praktisk prøve. Denne uka skal vi lære å klippe forskjellige graderinger, og på fredag drar jeg hjem en tur! GLEDER MEG!

Ellers består skolen av fantastisk mange flinke lærere og koselige elever, og jeg gleder meg til å se hvordan året utvikler seg videre. Slenger med noen bilder, da jeg tydeligvis ikke har vært så flink til å formulere setninger de siste dagene - tok sin tid før det første blogginnlegget kom!!

Kommer sterkere tilbake med flere bilder senere! Må bare bli flinkere å faktisk TA bilder....