Vår visning 2016

Postet av Edel Randulf den 22. Mai 2016

Unnskyld ordbruken, men fy flate så gøy det var! På fredagen som var, hadde vårkullet en avslutnings visning for å vise hva vi har lært på skolen så langt. Må bare si at innsatsen til alle i klassen var utrolig bra og synes selv at visningen ble fabelaktig.

Så gøy å tenkte på at vi alle i klassen startet 5.januar på lik linje. Ingen kjente hverandre og vi alle satt spente på å få lære om klipp og farge teknikker.

Er ikke lenge til skolekapittelet er over for oss, men vi alle sitter vel igjen med gode venner og med mye kunnskap.

Håper alle sammen koste seg masse og likte visningen av de som kom å så på. Her kommer det en del bildedryss fra kvelden

Min modell:

Skolen feirer 30 år dette året. Så tema på visningen var Adam og Eva gjennom tidene.

Håper alle nyter denne regnfulle søndagen videre.

Lots of love, Edel Therese.