God dag i stugo!

Postet av Remi Guttormsen den 13. Sep 2013

Hei alle godt folk, nå var det på tide at jeg også starter opp med litt blogging.
Har ingen internett tilgang hjemme hos meg selv, men siden jeg sitter hos en klassevenninne så griper jeg muligheten min! :-)

Nå har jeg gått på Adam & Eva Skolen i en måned, og jeg må virkelig si at jeg trives som plommen i egget. Første skoledag var fylt med skrekkblandet fryd, og vi var jo 60 spente elever som møtte opp med et mål for øyet - og bli den knakende gode frisøren alle snakker om!

Har lært så utrolig mye siden jeg startet på skolen, og blir bare mer og mer gira på å lære alt om frisørfaget. :-D
Har alltid vært fascinert av hår og alt man kan gjøre med det. The sky is the limit, sier jeg bare.
Etter sterke anbefalinger fra frisørsalongen jeg arbeidet i bestemte jeg meg for å sende inn en søknad til skolen, og to dager senere fikk jeg telefonen som skulle endre livet mitt til det bedre.
Så tusen takk Adam & Eva for muligheten jeg har fått av dere. Og så til slutt skal jeg benytte muligheten til å si at jeg ønsker mer enn alt muligheten til å bli lærling i en av deres eksklusive salonger! :-)

Og her står jeg med det jeg med hodet til kunden min som er strålende fornøyd med klippen sin selv om lærerne mente det var midt på treet. Fornøyd kunde og fornøyd gutt! Hehe
Har ikke fått tatt så mange bilder av arbeidende jeg har gjort, men det skal jeg bli flinkere til. :)

Her dukkehodet mitt før jeg startet med helform klipp.
Får ikke til å snu bildet men sånn er det. ;-p

God helg til dere alle.
Smask fra meg! :*