Sakte men sikkert!

Postet av Bettina Wintermark den 15. Sep 2013

Lenge siden sist! Ja dagene og ukene flyr på denne skolen og vips er det allerede over en måned siden vi begynte. For mitt vedkommende er den frustrasjonen som jeg følte i begynnelsen nærmest lik null. Det betyr ikke at jeg er blitt flinkest i klassen, jeg har en lang vei å gå til å bli frisør men det er utrolig gøy å klippe! Hodet mitt sliter med å forstå tegninger og grader men jeg har tenkt å ikke la meg bryte ned. Jeg tar det i eget tempo. Forståelse vil forhåpentligvis komme etterhvert i takt med stadig mer øvelse. Dette MÅ jeg klare. En ting er sikkert man lærer masse av sine feil. Man er aldri nøye nok og dette måtte jeg erfare på siste test i parallell gradering. Jeg var noenlunde fornøyd med mitt arbeid men så i ettertid at jeg burde ha sett overheng og slurvete lugg. Skjerpings!!! Dog har karakterene økt ørrlite fra 4 i hel form til 4+. Jeg er fornøyd så langt! I sin tid har jeg kun klippet min far og mine barn....min mann nektet....resultatet måtte ha vært utrolig dårlig:-)

I morgen begynner en ny uke med test i økende lengde på tirsdag. Jeg får gjøre mitt beste!