OPPSUMERING

Postet av Vittoria Stigum den 22. Sep 2013

Må bare si at jeg har store planer om å blogge hver dag, men er vanskelig å sette av tid til det. Så her blir det en liten oppsummering av det som har skjedd på skolen i det siste.

> Vi har så klipt minskende effekt, ganske enkel klipp, du skal bare klippe foran øret på begge sider.

> Like lengder, den dagen vi jobbet med det var litt unik. Vi skulle jobbe 2 og 2 med å finne ut hvordan vi skulle klippe klippen. Vi hadde ingen demo (demo- lærene på skolen viser oss hvordan vi skal klippe klippen) pga at det finnes "ingen" feil måte å gjøre det på så lenge den blir like langt på hele hodet.
Så når vi var ferdig med å tegne opp projeksjons tegningene så var det bare å sette i gang.
Jeg prøvde å følge tegningene mine, men jeg hadde satt det opp på en ganske tungvindt måte, som mest sannsynlig hadde endt opp med å få en økning lenger opp.

> Parallell effekt- dette er en klipp jeg syns er ganske gøy, dette er en ganske teknisk klipp og det er en del å huske på. Vi hadde prøve i denne klippen og fikk en 3. Ble trukket en del i at jeg ikke hadde det helt i riktig vinkel i nakke partiet. På teorien fikk jeg 12/15 poeng.

>Økende lengder- mest vanlige jente klipp med langt hår.
Karakterene mine går litt oppover for hver klipp, denne fikk jeg en 4 på, og teorien fikk jeg 12/12 på!! :D.
Jeg ble ganske fornøyd med karakterene mine, hadde en del rusk men jeg fikk en tydelig "V" form. Jeg har ikke bildet av det på grunn av at kamerat på tlfen har sluttet å virke..