TREND OG STIL

Postet av Susanne Amalie Evjen den 30. Sep 2013

Idag hadde vi en litt annerledes dag på skolen, vi hadde teori om trend og stil historie og gruppe oppgaver. Syntes faktisk det var ganske interessant(Sjokkerende nok gikk teori fint, til tross for at det var mandag) og lære om de forskjellige epokene og hvilken trender som var når. Det er jo helt sykt mye som blir trend på nytt og på nytt.

Passet fint med gruppeoppgaver etter foredraget om trender og stiler, tror vi alle var litt ekstra inspirert. Vi ble delt i 5 grupper, hvor vi skulle komme fram til ett tema vi ville se litt nærmere på. Vi fikk utdelt en plakat, saks og forskjellige blader vi skulle finne bilder i. Vårt tema ble Gotisk Glam. Jeg syntes det var veldig morsomt å jobbe i team for å skape noe, for hittil har vi jo for det meste jobbet på hvert vårt dukkehode individuelt.

Som sagt så var temaet vårt Gotisk Glam og her er resultatet vi fikk til på to skoletimer;