Første uken overstått + Teoriprøve

Postet av Serine Hovland den 21. Aug 2016

Hei, og velkommen.

Denne uken har vært den mest spennende og utfordrende uken jeg har hatt på veldig lang tid.
Første uken av Adam og Eva skolen og akademi er nå gjennomført, og jeg kunne ikke vært mer fornøyd med skolen og lærerne vi har fått.

Denne uken har jo også da vært teoriuken, den hardeste uken vi har sier de.
Vi har gått igjennom alt fra hårets oppbygning til økonomi og hvordan oppføre seg i en salong. Vi har også fått litt gjennomgang i markedsføring, og hjelp til å finne ulike måter å kunne få vårt navn ut i verden. Jeg kan ikke vente med å begynne å jobbe som frisør og bygge videre på dette yrket. Jeg gleder meg til alt det har å by på, og utfordre meg selv.

Neste uke skal vi lære mer om alt fra hodebunnsmassasje, til føn og oppsettning.
Men før vi kan begynne på det, skal vi gjennomgå en teoriprøve for å vise hva vi har lært fra forrige uke. Jeg vil tippe at alle 64 elever vi er dette halvåret, sitter nå hjemme og øver til akkurat denne prøven! Inkludert meg selv.

Jeg har en del å gå igjennom før jeg vil føle meg forberet til mandag, så jeg velger å bruke hele denne dagen på akkurat det. Ønsk meg lykke til!

Om du ønsker å følge meg videre på denne reisen, kan du følge meg her på bloggen, og Instagram! Brukernavnet er: SerineHovland.

Ha en fortsatt fin kveld.