Øve, øve, øve

Postet av Oda Louise den 9. Okt 2013

Hei!

I hele dag og hele i går har jeg sittet og øvd på alt vi har lært helt fra starten av, kan ikke si at alt sitter helt inne enda. Men jeg forstår mere sammensetningen av ting og hvordan ting fungerer. I dag skulle vi egentlig ha besøk av L`OREAL, men de hadde blitt syke så vi hadde Alexandra og Petra i stede. De er to utrolig flinke og gjør timen morsom, noe jeg syns er viktig. Jeg klarer hvert fall ikke sitte i flere timer å klare og følge med hele veien eller i det hele tatt huske ting hvis det er kjedelige timer. Jeg kommer fra steinerskolen og der lærer vi på en utrolig kreativ og morsom måte, altså annerledes en offentlige skoler, det fungerer bedre for meg! Hva mener dere?

Fargeteori er kjempe spennende men også utrolig vanskelig. Det tar nok litt tid før alt dette sitter som et skudd! Men jeg innbiller meg at vi kommer til å forstå mere når vi faktisk begynner å farge hår. Det er jo kunde periode om bare en og en halv uke, gleder meg og gruer meg på samme tid! Men det blir en kjempe morsom og spennende uke.

JEPP! Så mye å pugge på og i tillegg til fire bunker med ark om RedKen farger.

Borte...

BØ!

Ja det er slitsomt og ja det er mye og lære. Men dette er en kjempe bra skole med utrolig dyktige lærere, jeg har bare gått her i ca2 måneder og jeg trodde aldri jeg skulle klare å lære SÅ mye på så kort tid, det gikk over alle mine forventinger. Det er virkelig verdt å anbefale denne skolen. Jeg har vært skole lei siden barneskolen og har aldri likt skolen. Dette er første gangen jeg koser meg på skolen, gleder meg mer og mer for hver dag som går!

I morgen skal vi farge håret til hverandre. June skal farge håret mitt i en tonehøyde 10 i nyanse T (sølv/grå) og June skal ha en ombrê, hun er fortsatt usikker på fargen, men mere om dette får dere vite i morgen. Gleder meg!