OPPRULLING OG OPPSATS

Postet av Julie Eliassen den 23. Aug 2016

Hola!
Mitt navn er Julie, jeg er en 21 år gammel jente som kommer fra den lille sommer byen Kragerø. Jeg har akkurat begynt på Adam og Eva skole og akademi, noe jeg syntes er veldig spennende og jeg er super glad for at jeg valgte akkurat dette. Vi er allerede ute i uke 2 av skole halvåret og har rukket å lært så utrolig mye. Jeg må innrømme at jeg ikke visste at det gikk så fort frem, men i løpet av to uker har vi rukket å gå gjennom mange forskjellige tema'er, hatt en prøve og begynner allerede med litt praksis i morgen, Gleder meg masse til nye og spennende utfordringer.

Her er litt fra dagens DEMO, hvor vi har lært opprulling og oppsetting. Dette skal jeg og resten av klassen få lov til å prøve i morgen,

OPPRULLING.

OPPSETT - Svinekam.