Sånn som tiden FLYR !

Postet av Kristine Berget den 24. Aug 2016

Da er vi allerede midt i 2. uke på skolen. Den første uka så hadde vi bare teori om hårets oppbygging, hudens oppbygging, stilhistorie og masse mer, hehe !

Jeg tenkte å starte dette første innlegget mitt på bloggen med å legge til noen bilder oppsett som jeg har gjort før og litt slike forskjellige ting :)

Dette er en helt enkel flette som jeg har flettet rundt fra panne og skrått ned til nakke. Enden har jeg bare surret opp og festet med spenner og pyntet den litt med lus.

Dette er to helt forskjellige oppsettinger, men jeg bruker kreativiteten og setter sammen det jeg tenker vil bli fint !

På dette bilde var jeg akkurat ferdig hos frisøren. Her har jeg farget bunnen min mørk og fått en ombré der hvor festet ble like under krestområde :) Avsluttet med å lage litt tekstur/fall/bølger i håret! VELDIG FORNØYD!

Dette var en litt morsom oppsetting. Jeg har jo gått 3 år på Musikklinja på Hadeland Videregående skole. Hvert år har vi hatt en stor oppsetting innenfor faget "produksjon". Det siste året nå hadde vi en oppsetting av et stykke som heter "Stormen" og her er en av skuespillerne som gikk Drama. Jeg hadde knapt med tid og her også brukte jeg kreativiteten min :D
Som dere ser på bildene over så ELSKER jeg å flette.
Jeg vil nå bare legge til noen bilder til på ting jeg har gjort.

Jeg må si jeg gleder meg masse til å fortsette å blogge og vise dere hvordan jeg har det på skolen og hva vi driver med !

Blogges