Veien til frisør utdannelse

Postet av Tamra Myhre den 25. Aug 2016

Velkommen til mitt første innlegg!
Jeg er en 18, snart 19 år gammel jente. Oppvokst her i Oslo og har alltid vært interessert i frisørfaget. Er ikke så mye mer å si om meg enn at jeg er glad i styrketrening, og det er det mye av fritiden min går til når jeg ikke er med venner eller skole.

Jeg har gledet meg utrolig masse til å starte på Adam og Eva skolen, og allerede er vi snart ferdig med vår andre uke. Vi begynte å ordne med vår egen dukke i går. Utrolig spennende å drive med noe praksis, i stede for å ha teoritimer hele dag slik det var sist uke. De siste dagene har gått til å forberede oss til et oppsett som heter svinekam, eller French twist som høres mye bedre ut. Et veldig krevende oppsett, som jeg måtte prøve flere ganger før jeg ble fornøyd. Perfeksjonisten som jeg er... Tar det som en positiv ting i dette yrket her!

French twist - Vi fikk muligheten til å bruke den øverste inndelingen til å style håret slik vi ville. Jeg valgte å holde det enkelt med masse volum og med en flette rundt.

Nylig lagde jeg en instagram konto for å publisere bilder av det vi har holdt på med, slik at venner og ukjente kunne følge med. Det er bare å følge meg på hairby_tamra for å se fremgangen min !

- Tamra Myhre, 25.august 2016