Bedre sent enn aldri.

Postet av Marte Anita Tideman Berg den 26. Aug 2016

Hallo!

Nå var det på tide at også jeg fikk gang på bloggingen. Flere av mine medstudenter er jo så flinke, og ligger hestehoder foran meg allerede med innleggene sine.

Men skal jeg være helt ærlig har jeg fokusert på å hvile både hode og kropp etter endt skoledag. Litt uvant dette, men så utrolig spennende, lærerikt og ikke minst morsomt! Hurra for frisørdrømmen dere.

Hittil har vi vært gjennom teori, opprulling, saksehåndtering, hodebunnsmassasje, oppsett og føn teknikk. Pjuh...de som sier at frisørfaget er "bare å klippe" til meg neste gang, skal hvertfall få både permen min, og en lang avhandling om alt dette innebærer.

Sånn helt på tampen ønsker jeg å legge ved bilde av oppsettet jeg gjorde i går. Svinekam med flette og sløyfe.

Nå skal jeg lade batteriene til en ny uke med nye morsomme utfordringer.

God helg!