Hårmodell

Postet av Oda Louise den 15. Okt 2013

Hei!

Først ville jeg bare si, velkommen tilbake Ruth! Vi har savnet deg og det var fint å se deg igjen i dag, håper du hadde det bra mens du var borte og jeg gleder meg til resten av skoleåret med deg her på skolen! Klem :)

Da skal jeg sitte hårmodell for Peder (han som klippet meg sist) på lørdag. Vet ikke helt hva han har tenkt å gjøre, men masse farger skal skje, gleder meg masse!

Kanskje det blir noe lignende dette? Hvem vet..:)

Det hadde vært kult!

Nå har jeg forresten fått tak i alle modellene jeg trenger til prøveeksamen og permanenten, utrolig deilig å slippe å tenke på det nå som vi har veldig mye annet og tenke på også. I dag hadde i for eksempel RedKen kurs igjen, om permanent og litt om bleking og farge til gutter, eller (kamuflasje) som vi skal kalle det haha. Så fikk vi noen hefter med hjem, så har vi jo også prøveeksamen, en permanent prøve og eksamen i teori som går gjennom lånekassa. så det er ganske mye å tenkte på. Men det er deilig å ha noe meningsfullt og fylle dagen med!

Nå skal jeg gå å lage meg kveldsmat å gå på tur med hundene, så får dere ha en fin kveld videre!