Tilbakeblikk | Gledestårer i Paris

Postet av Adam og Eva akademiet den 12. Sep 2016

Vi må virkelig klype oss i armen når vi tenker tilbake på helgen. Skjedde dette virkelig? Ydmyke og stolte tar vi et tilbakeblikk på frisørbransjens Oscar - Intercoiffure Mondial.

Det lød følgende ord fra scenen i Paris på lørdag:

"This year the prize for Best Marketing and Promotion goes to"

-Not To Japan,
-Not to USA,
-Not to Brazil,
But to NORWAY - Adam og Eva Skole og Akademi

(Fra venstre: Vise adm. direktør Cato Karpow, Direktør Øistein Bjørndal og Leder for Akademiet Charlotte Kolltuft)

Intercoiffure Mondial

Organisasjonen er en internasjonal sammenslutning som står for prestisje og dyktighet. Den forener frisører av høy standard, som er knyttet både av kjærlighet til sitt håndverk og respekt for moralske verdier.

Intercoiffure har over 3000 medlemsalonger i 55 land. Du finner blant annet deres medlemmer i Paris, New York, Tokyo, Berlin, London og Roma. Forgjengeren til dagens Intercoiffure ble grunnlagt i 1925 i Tyskland av frisører fra flere europeiske land.

Intercoiffure, en etikett av

internasjonal kvalitet.

Adam og Eva Skole og Akademi er den eneste aktør på markedet som har mottatt denne prisen hele to ganger! Lørdagen ble feiret med mye gledestårer og champagne, og vi må igjen rette en stor takk til våre ansatte og samarbeidspartnere:

-L’Oreal Norge for nominasjon.

-Esra Røise byHands for illustrasjon.

-OuiCannesDesign for det grafiske

Les mer om Adam og Eva Skole og Akademi her.