Helg!

Postet av Oda Louise den 25. Okt 2013

Nå er det endelig helg etter en relativt kort uke. Men det blir nok en god del pugging likevel. Etter skolen i dag dro jeg på cafe (som vanlig) å øvde til prøven. Føler jeg har det meste inne nå, sliter litt med å huske alle navnene på produktene, men det er nok noe som blir lettere etter hvert når vi begynner å bruke produktene på kunder. Det samme var det med teorien vi hadde på starten av skoleåret, ingenting hang sammen og jeg skjønte ikke så mye. Men nå som vi har gått igjennom det meste ser jeg hele bilde av det og da er det så mye lettere å forstå!

Jeg hadde også elevsamtale i dag, jeg hadde gruet meg veldig fordi jeg følte at lærerne ikke hadde fått et stort nok inntrykk av meg, mine evner og positive sider. Fikk en liten tåre i øye når Ruth begynte å snakke om hvordan inntrykk lærerne hadde fått av meg, fordi det var bare positive tilbakemeldinger, det betyr utrolig mye for meg! Alle på skolen er så herlig, både lærere og elever!

Jeg har tenkt litt på det med lærlings plass. Jeg har egentlig veldig lyst til å få lærlings utenfor Oslo, første valget vil bli Trondheim. Jeg har hørt så mye fint om den byen og har aldri vært der så det hadde vært så fint å opplevd det selv. Også tenker jeg at det er smart å få et nettverk utenfor Oslo også. Nå føler jeg meg helt klar til å flytte til Trondheim jeg! Men vi vet jo ikke enda hvem som får lærlings plass i det hele tatt eller hvor vi blir plassert, det blir spennende!

Men, nå skal jeg gå å leke meg litt med håret mitt, så kommer sikkert til å blogge litt om det etterpå!

Snakkes!