Alene med et lite barn og skole ved siden av..

Postet av Silje Bonsted den 4. Des 2013

Ja... da er det faktisk ikke så lenge igjen av skolen, noe jeg syntes er veldig trist for jeg trives masse! Det eneste som er veldig synd for min del er at jeg har vært borte fra skolen en del, da på grunn av jeg har en liten sønn som begynte i barnehagen nesten samtidig som jeg begynte på skolen. Det har gjort så jeg har måtte være mye hjemme fordi han har vært mye syk. Alle med barn vet hvordan første tiden i barnehagen er.. har nå vært borte i nesten to uker da det har vært kundeperiode og det liker jeg ikke. Gledet meg så masse til kundeperioden å få prøve meg litt med kunder og se hvordan det er å jobbe i en "salong". Denne uken jeg har vært hjemme har sønnen min vært frisk og fin, men har desverre smittet meg med feber, svimmelhet og kvalme. Håper å være frisk til mandag for nå savner jeg skolen. Klippe, farge, style, savner tilogmed å føne helform :p hehe. Må ikke glemme alle de super snille og kule klassekameratene mine. Så nå bare slapper jeg av og gjør alt jeg kan for å bli fortere frisk. Gleder meg til å komme meg tilbake! :)