Ledig plasser til Vårsemesteret på Adam og Eva Skolen.

Postet av Adam og Eva akademiet den 12. Des 2013

Hos oss er du i jobb allerede etter 6 mnd.
Du tjener penger under læretiden og får bransjens beste oppfølging.

Vi har fremdeles noen ledige plasser til skolestart 20 Januar 2014.

Ønsker du informasjon om Adam og Eva Skolen, skriv deg opp på LISTEN HER.

Ønsker du å søke idag, kan du gjøre det HER.

------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

I 1986 så Adam og Eva frisør et behov for et godt alternativ til det den offentlige frisørskolen kunne tilby. I samarbeid med Spagetti frisør ble Oslo Frisørskole startet, som Norges første private frisørskole.

Adam og Eva skolen er i dag anerkjent i hele landet for høy kvalitet, dyktige elever og undervisningspersonell. Mange av dagens elitefrisører har sitt utspring fra skolen, som i over 20 år har markert seg som den grundigste og mest oppdaterte innfor frisørutdanning.

Adam og Eva frisør er i dag anerkjent i hele landet og internasjonalt for sin banebrytende posisjon i faget og motebildet i snart 40 år. En stor del av de beste frisørene innlands og utlands har jobbet eller jobber for Adam og Eva. I år er også Adam og Eva nominert igjen til prisen vi vant ifjor:
 "Årets Konsern"
Du kan lese mer her!

Salongeiere over hele landet velger og rekruttere studenter fra vår skole. Vi lykkes fordi vi har fokus på de viktigste tingene i faget, vi sørger for å ha dagens beste frisører som lærere, og vi tar kun inn de søkerne som er motiverte og klare for å stå på litt mer enn gjennomsnittet.