CRAZY WEEK!

Postet av Iselin den 12. Apr 2013

Juhuu! Nå er det helg, og nå er det jammen meg på tide at jeg forteller dere litt om denne uken her også! Fortalte dere om mandag, men glemte litt av resten av uka. Ikke bra!

Nå går tiden litt i surr for meg, jeg husker ikke helt hvilken dag vi lærte hva, men jeg  husker hva jeg har lært i alle fall. Og det vil jeg dele med dere!

Maya og Steven var hos oss en dag. De lærte oss om sminke og hvordan vi skulle legge litt forskjellig. Veldig spennende og gøy! Først viste Steven oss brudesminke, og etter det viste han oss hverdagssminke og partysminke! Han fortalte oss at han gikk på Art Complexion Makeup skole. Det vil jeg også. Får ta det etter man har bestått svenneprøven, og spart opp litt penger! Men det er i alle fall en plan videre for meg!

Her viser og forklarer Steven godt hva han gjør, og Maya sitter stille og kommer med innspill! Lærerikt sminkekurs som i alle fall jeg fikk litt bruk for! Nå tør jeg å mikse mye mer med farger og prøve litt andre ting enn bare brunt. Brunt vet jeg (eller, tror jeg) er fint.

Her er ferdig resultat med øynene lukket ! Smaashiing!

Og her med øynene åpne! Gud så fint det ble! Utrolig kledelig, og fargen på leppene var helt vanvittig fin!

Anna og jeg sminket hverandre, det var gøy! Resultatet mitt med Anna sin sminke ble ikke helt som jeg hadde tenkt, men jeg syns ikke det var SÅ ille.. haha. Anna sminket meg og det ble fint, også sminket jeg meg selv! Var litt "vågal" og tok helt andre farger enn hva jeg vanligvis ville ha gjort, men ble faktisk fornøyd og fikk fremhevet rødfargen i håret!

Se der ja! Med logo og alt i bakgrunn!

Så husker jeg at igår, torsdag, hadde vi permanentmodeller! Halve klassen hadde modeller igår, og halve idag, mens andre halvparten hadde vipper og bryn!

Aleksandra og jeg var i par, og vår modell Selma fikk veldig fine krøller! Vi ble i alle fall fornøyde med resultatet, det tror jeg modellen ble også. Hun sa at det ville ta litt tid før hun ble vant til det, da håret hennes vanligvis er svært glatt og rett, og ikke har så mye volum. Både Aleks og jeg syns det var veldig kledelig med krøller på vår modell!

Som dere ser så viklet vi spiral, og her er vi i vasken og har nettopp skyllet ut olja!Det var vi skikkelig nøye med, så vi slapp røyk fra håret idet vi påførte fikseringen! Godt er det. Da hadde jeg nok fått litt pangst (panikk + angst).

Og her ble det krøll, ja! Vi brukte Dulcia, den rosa, som er for naturlig - vanskelig mottakelig hår, og det passet ganske bra! Fikk skikkelig beachwaves, så vår annahver-spole-i-hver-sin-retning teknikk fungerte som planlagt!

Her forfra:

åh, syns hun kledde det så vanvittig godt! Superfint, ble det! Har nettopp sendt henne en sms (måtte jo spørre om jeg kunne legge ut bilder, når jeg husket det.. haha!) og hun syns det fremdeles er uvant, men hun liker det!

Er så fornøyd!

Så kom vi til idag, da! Fredag! Da var det våres tur til å få bryn og vipper farget. Jeg fikk ikke farget noen, men jeg fikk da bli farget. Så nøye på mens andre farget og ikke minst da Miriam hadde demo med Aleks som modell.

Først av alt, så må jeg gi creds til alle damer som farger vipper regelmessig. Det SVIR faktisk litt (mye) og det er ikke så kult. Jeg fikk litt dilla, jeg ville bare åpne øya hele tiden så måtte virkelig konsentrere meg for å ikke gjøre det. Helt til det ikke gikk mer. For da svei det veldig, og jeg ville se! Fikk rett og slett en skikkelig trang til å bare SE!

Men før Aleksandra fjernet det overflødige og jeg fikk gni selv, så ble jeg visst fotografert! Stjal bildet fra skolen sitt blogginnlegg, gjorde jeg og!

Så sånn ser et usikkert, nervøst iselin-smil ut. Det er som jeg sier "Hallo? er det noen her? Kan noen SI NOE? Snakke med meg?" hahaah herregud. Tipper jeg ikke må låses inne i et mørkt rom og tro at jeg er alene.. Kunne vært show, men altså.. neitakk!

Slik ser altså det ut. Ble veldig fornøyd med resultatet, da. Aleks er flink!

Før jeg runder av kommer det en liten tekst i parantes:
(Steven og Maya, jeg håper det går bra at jeg la ut bilde av dere her, vet man skal spørre først, men jeg er et evig vimsehode! Hvis ikke er det bare å gi beskjed :) )

Også kommer det inspo bilder! Denne uken går i Game of Thrones!

(Kanskje ikke så fancy hår, men litt eyecandy må man unne seg! Eller?... haha)

Ha en strålende helg, folkens! <3