COLOR

Postet av Susanne Amalie Evjen den 6. Okt 2013

Som overskriften sier så har vi nå startet med farge. Mange har gruet seg, andre gledet seg. En ting er sikkert; Det er i hvertfall ikke like lett som det ser ut til! De 3 siste dagene så har hjernen min gått på høygir for å klare å ta til meg så mye informasjon jeg bare klarer. Jeg må si det at på mandag og tirsdag så kunne jeg ikke skjønne hvordan jeg skulle klare å skjønne og kunne alt det lærere og Jenny fra Redken lærte oss, men jeg kan nå endelig se ett lys i tunnelen og ting er litt lettere. Jeg og 3 andre fra klassen var så smarte at på tirsdag så satt vi oss på en cafe etter skolen å øvde på farge teorien, og jeg tror jeg snakker for oss alle 4 når jeg sier at vi ikke lenger satt der som noen spørsmålstegn når onsdagen kom.

Vi har farget dukken vår;

Som du kanskje ser så er dukken litt mørkere i bunnen, dette er fordi dukkene ikke har en varm sone som vi mennesker her, tipper fargen hadde blitt ganske lik om det hadde vært på et menneske.

Vi har også fått prøvd oss litt på foliestriper og hettestriper(må si jeg foretrekker folie altså).