SØK HER

minutter
sekunder

ADAM OG EVA SKOLE OG AKADEMI

Vi er en internasjonal prisvinnende frisørskole og akademi, og Norges eldste private frisørskole, som startet opp allerede i 1986. Ønsker du å utdanne deg som frisør, kan vi tilby en kreativ utdannelse som gir deg en trygg jobb i fremtiden. Hos oss er du i jobb allerede etter 6 måneder. Vi har rullerende opptak med studiestart to ganger i året: januar og august. Søk her!

Om du allerede er frisør eller lærling, kan vårt akademi og opplæringskontor tilby deg videreutviklende kurs med bransjens beste konsulenter og oppfølging. For mer info se her.

Adam og Eva er anerkjent både nasjonalt og internasjonalt for sin banebrytende posisjon i faget og motebildet i 50 år. Mange norske og internasjonale frisører har jobbet eller jobber i Adam og Eva – systemet. Dette har ført til at salongeiere over hele landet velger å rekruttere studenter fra vår skole.

ADAM OG EVA SKOLE OG AKADEMI

Vi er en internasjonal prisvinnende frisørskole og akademi, og Norges eldste private frisørskole, som startet opp allerede i 1986. Ønsker du å utdanne deg som frisør, kan vi tilby en kreativ utdannelse som gir deg en trygg jobb i fremtiden. Hos oss er du i jobb allerede etter 6 måneder, eller du kan gå deltid (kveldskurs) over 11 måneder. Så her kan du velge det som passer deg og din hverdag best! Vi har rullerende opptak med studiestart to ganger i året: januar og august. Søk her!

Adam og Eva er anerkjent både nasjonalt og internasjonalt for sin banebrytende posisjon i faget og motebildet i nærmere 50år. Mange norske og internasjonale frisører har jobbet eller jobber i Adam og Eva – systemet. Dette har ført til at salongeiere over hele landet velger å rekruttere studenter fra vår skole.

BLOGGEN

Alle våre kurs

Opplæringskontor

Vi ønsker å sikre våre elever fra Adam og Eva skolen en trygg vei mot svenneprøven, da gjennom et samarbeid med seriøse bedrifter. Bli medlem av vårt opplæringskontor.

LES MER HER

Digitalt Akademi