Populære søk

Frisørutdanning og barberutdanning

Link:  Frisør kurs

Adam og Eva Skole og Akademi er en del av Adam og Eva Gruppen. Vi er en skole for de som vil bli frisør eller forbedre seg innenfor faget. Hos oss kan du ta utdanning eller ta frisør kurs.

Link:  Frisør utdanning

Å ta en utdanning som frisør gir deg mange muligheter. Når du tar utdanningen hos Adam og Eva Skolen får du ikke bare undervisning fra dyktige frisører som har vært i bransjen lenge, men også solid arbeidserfaring. På skolen vil du alltid kunne lære om og være oppdatert på det siste innen faget fordi alle våre lærere er ute å jobber i salong minst en gang i uken.

Har du et ønske om å bli frisør? Les videre for å lære mer om vår frisør utdanning!

Link: Adam og Eva Skolen - Frisørskole i Norge

Adam og Eva Skolen er en norsk frisørskole som har et stort nettverk, og som sikrer deg læreplass etter utdanningen.

Link: Barber utdanning

Adam og Eva Skolen tilbyr som en del av frisørutdanningen også kurs og opplæring innenfor barberutdanning.  Du trenger derfor ikke dra til utlandet for ta din barber utdanning, kom heller til oss i Adam og Eva Skolen!

Link: Frisørskole

Å komme riktig ut fra start er viktig uansett hva du vil med livet ditt. Det å velge riktig frisørskole er avgjørende. Hva er avgjørende for deg i valg av frisørskole? Hva er dine mål for karrieren?

Link: Hvordan bli frisør

Det finnes hovedsakelig to veier til hvordan å bli frisør. Den ene måten er å ta en offentlig utdanning gjennom den videregående skolen. Den andre måten er å bli frisør gjennom en privatskole. Dette lønner seg ofte, spesielt hvis man allerede har brukt opp retten på videregående skole, men likevel ønsker en frisørutdanning.

Link: Frisørskole Oslo

Har du lyst på en morsom og kreativ karriere der du hele tiden kommer i kontakt med nye mennesker? Har du form- og fargesans? Er du opptatt av mote og design? Har du kanskje ambisjoner om å bli stylist for fashion, film eller tv bransjen? Da tyder mye på at en utdanning fra vår frisørskole i Oslo kan være det rette for deg.

Link: Bli Frisør

Har du lyst på en morsom og kreativ karriere der du hele tiden kommer i kontakt med nye mennesker? Har du form- og fargesans? Er du opptatt av mote og design? Har du kanskje ambisjoner om å bli stylist for fashion, film eller tv bransjen? Da tyder mye på at en fremtid som frisør kan være det rette for deg!

Link: Frisørutdannelse

Går du rundt med en urealisert frisør i magen? Har du tenkt på en frisørutdannelse, men usikker på hvilken skole som er riktig for deg?

Link: Utdanning frisør

Er du i tvil om hvilken utdanning du skal velge? Hvis du er kreativ og sosial, ønsker et godt arbeidsmiljø, og gode lønnsmuligheter, så er kanskje en utdanning som frisør noe for deg.

Kurs for lærling:

Link: Kurs for læring:

Link: Svennebrevstrening Kurset passer  for lærlinger som skal forberede seg videre mot et svennebrev. Man vill jobbe med kompetansemålene innenfor frisørfaget. Det vil legges stor vekt på planlegging, dokumentasjon, gjennomførelse og vurdering.Kurset er delt opp i 4 moduler og kan bookes separat.

Annet:

Link: Åpent hus