MAYA STARK

BOOK MEG

SENIOR ART DIRECTOR ADAM OG EVA
- Maya Stark

Maya Stark er akademiartist og Art Director ved Adam og Eva Steen & Strøm i Oslo. I tillegg er hun hovedlærer ved Adam og Eva Skolen og Matrix Nordic Artist.

Hun har jobbet på en rekke arrangementer og fotoprosjekter, både som hårassistent og makeup artist. Når det gjelder undervisning og formidling er Maya et naturtalent – allerede året etter godkjent svennebrev var hun i gang med å undervise andre i faget.

Maya har alltid elsket å lære bort tips, triks og «hemmeligheter» hun har fanget opp underveis i karrieren. Hun inspireres av å se andre vokse faglig, enten det er elever, lærlinger eller andre frisører. Faglig er Maya en uredd person som gjerne pusher grenser for hår og trender. Hun inspireres konstant av omgivelsene og elsker den kreative siden ved frisørfaget. Dette preger også undervisningsstilen hennes, som er utadvendt, humoristisk og engasjert.

UTMERKELSER

KURS / SERTIFIKATER