Siste skoledag før jul

Postet av Lillian Friis-Jacobsen den 15. Des 2013

Da har vi hatt våre siste skoledager før jul, ikke mange igjen etter jul heller. Vi holdt på med litt arbeider, og jeg fikk bestått noen fler, så nå har jeg bestått 9 stk av 14:
- Vikling klassisk 1 time
- Vikling klassisk 1,5 timer
- Vikling spiral 1 time
- Rundbørste kort
- Rundbørste lang
- Helform
- Hettestriper
- Oppsett
- Ettervekst 30 min

Mangler:
- Retningsføn
- Mursteinsvikling
- Kreativ styling
- Foliestriper
- Bølgeføn

Vi har kundeperiode i 3 dager etter jul, så håper jeg får bestått noen fler.

Etter vi hadde drevet med arbeider frem til lunsj, fikk vi en halvtimes lunsj og etter det ryddet vi og vasket slik at alt er klart til skolen starter igjen. Vi fikk gløgg, pepperkaker og mandariner, skikkelig julestemning! Deretter fikk vi informasjon om utplasseringa, og så fikk vi lov å gå tidligere enn vanlig. Alle sa god jul til hverandre på før vi gikk, det var veldig rart å si det allerede, men det er jo siste gang for i år at mange av oss ser hverandre.

Så nå er det tid for utplassering på Adam og Eva Sjølyst. Mine arbeidesdager er fra tirsdag til lørdag, og fikk fri mandagen ibytte mot lørdag. Det gikk veldig fint for meg, og gleder meg til å starte på tirsdag.

GOD JUL til alle!

- Lillian