BLI FRISØR

Adam og Eva Skole og Akademi er Norges eldste private frisørskole og er anerkjent i hele landet for høy kvalitet. Vi har vunnet flere internasjonale priser for beste private frisørskole og akademi. Mange av dagens elitefrisører har sitt utspring fra vår skole, som i over 35 år har markert seg som den grundigste og mest oppdaterte innenfor frisørutdanning.

Søknadskjema klikk her

Frisørutdannelse

Har du lyst på en trygg, spennende og givende karriere? Har du ambisjoner om å bli hårstylist, jobbe innen mote og media eller er ønske å jobbe med kunder i salong? Da tyder mye på at en frisørutdanning kan være det rette for deg!

Hos oss er du i jobb allerede etter 6 måneder. Skolen er støttet 100% av Lånekassen.

Det å komme riktig ut fra start er viktig uansett hva du vil med livet ditt, også om du vil bli en dyktig frisør. Valg av riktig skole kan være avgjørende for din motivasjon, din faglige dyktighet, din kreativitet og ikke minst for ditt selvbilde som frisør. Dette vil i stor grad påvirke din yrkeskarriere.

Adam og Eva Skole og Akademi har høy status i bransjen og dette gjør veien til fast jobb enklere for deg som elev!

Søknadsprosess

Vi har rullerende inntak og skolestart to ganger i året: januar og august. Etter vi har mottatt din søknad, vil vi ta kontakt med deg for en hyggelig samtale. Skulle du ha noen spørsmål før du søker, er du hjertelig velkommen til å ta å ta kontakt med oss på telefon: 23135090 eller via mail: skolen@adamogeva.no.

Læretid

Elever fra Adam og Eva Skole og Akademi er svært ettertraktet i bransjen og vi har et stort nettverk i hele Norge, som kan sikre deg en trygg og stabil læretid! Er ditt ønske å jobbe i Adam og Eva er veien kort, da vi også rekrutterer til våre egne salonger og medlemsbedrifter i vårt Opplæringskontor.

Vi veileder deg fra drøm til virkelighet!

Søk Adam og Eva Skolen i dag.

Spørsmål og svar