Frisørskole Oslo

Vår målsetting er å gi elevene en grundig og relevant grunnopplring i frisørfagene, med vekt på klipp, fargeteknikker og strukturomforming. Det blir også undervist i teorien som tilhører faget. Vi starter med undervisning på øvelseshoder, og går over til levende modeller etter ca. 300 timer undervisning.

Å komme riktig ut fra start er viktig uansett hva du vil med livet ditt. Det å velge riktig frisørskole er avgjørende. Hva er avgjørende for deg i valg av frisørskole? Hva er dine mål for karrieren?

I 1986 så Adam og Eva frisør et behov for et godt alternativ til det den offentlige frisørskolen kunne tilby. I samarbeid med Spagetti frisør ble Oslo Frisørskole startet, som Norges første private frisørskole.

Frisørskolen holder til i flotte, moderne lokaler i Schweigaardsgate 12, midt i Oslo sentrum. Vår plassering midt i Oslo sentrum, rett ved Oslo bussterminal gjør det enkelt for alle å komme seg til og fra skolen, uansett om du bor i eller utenfor byen. Ett steinkast unna ligger Oslo S og Grønland T-banestasjon, så adkomst med tog og T-bane er også veldig enkelt.

Vår frisørskole er i dag anerkjent i hele landet for høy kvalitet, dyktige elever og undervisningspersonell. Adam og Eva frisør er i dag anerkjent i hele landet og internasjonalt for sin banebrytende posisjon i faget og motebildet i over 40 år. En stor del av de beste frisørene innlands og utlands har jobbet eller jobber for Adam og Eva.

Dette har ført til at salongeiere over hele landet velger og rekruttere studenter fra vår frisørskole i Oslo. Vi lykkes fordi vi har fokus på de viktigste aspektene av faget, vi sørger for å ha de beste frisørene som lærere, og vi tar kun inn de søkerne som er motiverte og klare for å stå på litt mer for å oppnå sine mål og drømmer.

Er Adam og Eva frisørskole i Oslo noe for meg?

Har du lyst på en morsom og kreativ karriere der du hele tiden kommer i kontakt med nye mennesker? Har du form- og fargesans? Er du opptatt av mote og design? Har du kanskje ambisjoner om å bli stylist for fashion, film eller tv bransjen? Da tyder mye på at en utdanning fra vår frisørskole i Oslo kan være det rette for deg.

Er du i tillegg villig til å stå på mer enn gjennomsnittet, kan Adam og Eva Skolen vise seg å være riktig frisørskole for deg.

Skolen vurderer kontinuerlig hva som er den viktigste kompetansen for elevene å inneha til enhver tid. Lærerne som underviser er i salong minimum én gang i uken for å holde seg oppdatert og kunnskapen ved like.

Adam og Eva Skolen eies og driftes av Adam og Eva. Dette sikrer kvalitet, innovasjon og kreativitet. Vi har stort nettverk som kan sikre deg læreplass etter utdanningen.

Å komme riktig ut fra start er viktig uansett hva du vil med livet ditt. Også om du vil bli en dyktig frisør. Å velge riktig frisørskole kan være avgjørende for din motivasjon, din faglige dyktighet, din kreativitet og ikke minst for ditt selvbilde som frisør. Dette vil i stor grad påvirke din yrkeskarriere.

Kontakt vår frisørskole i Oslo desom du er nysgjerrig eller har flere spørsmål om utdanningen eller frisørskolen. Vi ser frem til å høre fra deg.