FRISØRUTDANNING

Vil du være lykkelig?

Ifølge en undersøkelse gjort av britiske City & Guilds er det frisører som er de lykkeligste på jobb.

Adam og Eva Skolen gir deg det beste fundamentet i frisørfaget. Skolen har i over 35 år vært anerkjent for høy kvalitet og markert seg som den grundigste og mest oppdaterte innenfor frisørutdanning! Mange av Norges elitefrisører har gått Adam og Eva Skolen.

Adam og Eva Skolen går over 6 måneder, er støttet 100 % av Lånekassen og har oppstart i august og januar.

Se Søknadskjema her

Kom riktig ut fra start

Det å komme riktig ut fra start er viktig uansett hva du vil med livet ditt. Også om du vil bli en dyktig frisør. Å velge riktig skole kan være avgjørende for din motivasjon, din faglige dyktighet, din kreativitet og ikke minst for ditt selvbilde som frisør. Dette vil i stor grad påvirke din yrkeskarriere. Elever ved Adam og Eva Skolen er ettertraktet i bransjen. Vi har et stort nettverk i hele Norge som kan hjelpe deg til å sikre en trygg læreplass.

Gode lønnsmuligheter

Som frisør har du mulighet til å bestemme over din egen arbeidsdag. Det vil si at du kan påvirke din egen lønn i stor grad. Frisører som jobber smart og bevist oppnår en god og stabil lønn gjennom provisjon - her skaper du den lønnen du selv ønsker! Les mer om frisør lønn her!

Mange utviklingsmuligheter

Med en frisørutdannelse i bunn har du mange muligheter å bygge videre på. Du kan jobbe innen mote - og mediebransjen, holde kurs, jobbe for hårpleie leverandører eller bygge på med pedagogikk for å jobbe som veileder innen frisørfaget. Andre velger å ta videreutdanning i ledelse og markedsføring for å få mer kunnskap med å drive egen salong. Mulighetene er mange - the sky is the limit!

Se Søknadskjema her