Barber utdanning

Ønsker du å ta en barber utdanning, men er usikker på hvilken skole du skal velge?

Adam og Eva Skolen tilbyr som en del av frisørutdanningen også opplæring innenfor barberutdanning.

Adam og Eva Skolen har i over 30 år vært ansett som en av de grundigste og mest omfattende skolene innen klipp, styling, farge og skjegg. Styling av skjegg og barbering er viktig del av frisørfaget derfor er dette noe vi legger stor vekt på i vår utdannelse.

På vår utdanning vil du lære grunnkunnskapene og teknikkene innen klipp og skjeggfrisering, i tillegg til avanserte teknikker som effilering og skjeggtrim. Utdanningen starter på øvelseshoder, slik at du som elev kan prøve og feile på dukkene. Etter ca. 300 timer går opplæringen over på ekte modeller!

Hvorfor velge Adam og Eva Skolen om du ønsker å gå barber utdanning i Norge?

Adam og Eva Skolen har en høy status både nasjonalt og internasjonalt, noe som gjør at våre elever ofte er blant de mest ettertraktede på jobbmarkedet. Når du har bestått svennebrevet vil du også kunne jobbe i New York, Paris, London eller andre storbyer da svennebrevet er godkjent også utenfor Norge!

Lærerne ved  utdanningen til Adam og Eva Skolen befinner seg i salong eller barbershop minimum en dag i uken, dette sikrer at de alltid er oppdatert på de nyeste trender innen skjeggforming, skjeggklipp og barbering! Dette sikrer at du som elev får den kompetansen du fortjener gjennom vår utdannelse.

Adam og Eva Skolen er 100% støttet av Lånekassen!

SØK HER

Søk i dag!

Adam og Eva Skolen har oppstart to ganger i året (august og januar), men vi har rullerende opptak, så vær tidlig ute med å søke før det blir fullt. Utdanningen foregår på vår skole i Oslo sentrum.

Det eneste vi krever for at du skal ta utdanning hos oss er at du har fullført grunnskolen. Om du har erfaring med hår og barbering fra tidligere har ingen betydning, det eneste vi bryr oss om er dine drømmer og mål, og hva din motivasjon til å søke er.

Søk på vår utdanning her

Dersom du har noen spørsmål rundt vår utdanning send oss gjerne en epost på skolen@adamogeva.no eller ring oss på 23 13 50 90.

Vi gleder oss til å høre fra deg!