Oppsett: Svinekam

Postet av Lillian Friis-Jacobsen den 11. Des 2013

Idag klarte jeg svinekam, og jeg er veldig fornøyd! Til nå har jeg bestått 8 arbeider, og det er kun få dager igjen av skolen så vil bestå så mange så mulig til vi er ferdige.

Svinekam er noe av det vanskeligste klassiske oppsettene som er, så læreren sa når vi først kan det så klarer man å få til det meste annet. Så det var en lettelse etter jeg hadde bestått, men også motivasjon til å kunne klare det!

En av dagene denne uka hadde jeg også klipp på en jente. Hun var veldig hyggelig, men for et hår! Det er det tykkeste håret jeg noen gang har tatt i, så var en stor utfordring å klippe det, men morro også. Når jeg skulle rette det ut med rettetang, måtte jeg ha hjelp av en annen i klassen, Mia, for å rekke det før dagen var ferdig. Så fra nå av skal jeg aldri klage på tykt hår, for det er det tykkeste jeg har noen gang sett. Men håret var veldig fint!

- Lillian