Siste skoledag

Postet av Lillian Friis-Jacobsen den 3. Feb 2014

Siste skoledag var over den 17. januar, noe som var trist. Dette halvåret har gått utrolig fort! Men det skal bli gøy å komme seg et hakk videre å få starte som lærling, selvom vi har utplassering først.

Siste skoledag møtte alle sammen opp kl 10 på skolen til et pyntet teorirom med snacks på bordene. Koselig! Det ble holdt taler, vi fikk hver vår rose med kort for gjennomføring av skolen, det ble delt ut priser i henhold til salg, rebooking, beste karakter på friform, til de som nådde toppkarakter på eksamen, ingen fravær og ikke minst årets elev. Gratulerer til alle som fikk pris, det er velfortjent! Vi hadde også vår siste evaluering av skolen før vi gikk. Deretter leverte vi inn nøklene våre, fikk friform karakteren og ga lærerne og de andre en klem før vi gikk. En fin avsluttning på et skolehalvår!

Nå er det utplassering som står for tur!

- Lillian