Hurra! Jeg skal bli frisør!

Postet av Johannes Nævdal den 28. Aug 2014

Jeg er en gutt på snart 20 år som fikk et innfall om å begynne på frisørskole. Det har snart gått tre uker siden jeg startet på Adam og Eva skolen og jeg trives veldig godt så langt. Den første uken bestod for det meste teori. Den lange uken inkluderte flere store bunker med ark, timer om hårstråets oppbygging og en prøve, men den gjorde det desto kjekkere å begynne på det praktiske i uken etter. Det praktiske gikk ifra shamponering og hodemassasje og eskalerte hurtig til opprulling, oppsett og nå i dag til (wæææ!) klipping. Ukene har gått fort og jeg prøver så godt jeg kan å henge med både mentalt, psykisk og fysisk (er visst ikke så sterk i beina som jeg trodde). Jeg har blitt kjent med flotte mennesker som kommer til å være med på inspirere meg hver dag, og jeg gleder meg til å dokumentere mine feiltrinn og små triumfer på veien mot målet!