Farvel Adam og Eva, jeg kommer tilbake! :)

Postet av Silja Haugen den 18. Jan 2015

Tiden min på Adam og Eva skolen kan har vært et stort eventyr. Jeg har møtt så mange herlige mennesker som jeg allerede savner ufattelig mye. Det er helt sykt hvor mye kunnskap jeg sitter igjen med etter dette halvåret.

Etter tiden på skolen var jeg utplassert på Adam og Eva Fornebu. En utrolig koselig frisørsalong med fantastiske mennesker jeg allerede savner masse. Jeg fikk dessverre ingen lærlingplass der, noe som gjør ganske vondt med tanke på hvor godt jeg trivdes der. Likevel føler jeg at jeg takler det veldig bra, det finnes jo også mange andre fine salonger.

Etter lærlingtiden min har jeg fremdeles store planer om å jobbe i Adam og Eva, og kommer derfor til å søke meg inn igjen da.

Jeg vil takke alle som har gjort dette halvåret til en tid jeg aldri vil glemme. Tusen takk for god opplæring alle lærere og frisører i Adam og Eva, jeg kommer tilbake! :)