Ønsker du å se ut som en million kroner?

Postet av John Sverre Nergaard den 17. Nov 2015

Jeg kan dessverre ikke få deg til å se ut som en million kroner, noe jeg også er ganske glad for at jeg ikke kan, I guess? Fordi hvem vil vel se ut som penger?

Vi er nå i full gang med kundeperiode, og jeg har allerede hatt flere kunder - både striping, klipp, og farge. Perioden vi er inne i nå, er vel det aller morsomste med hele skolehalvåret. Det høres kanskje rart ut, men det er virkelig fantastisk å endre på folks utseende! (Ikke ta meg bokstavelig, nesen din får du ha i fred) Det er utrolig gøy når man får til noe, som faktisk får folk til å se bedre ut!

Jeg hadde blant annet en kunde som kom med et langt, småslitt hår med gulskjær - og etter et par (pluss et par til, og et par til) timer med meg, fikk hun en flott lob og fine, kalde striper. Dette gav henne en mye mer voksen og sexy look:

Jeg hadde også en farge- og klippekunde for noen dager siden, på han brukte jeg 1/3 Inoa 5.56 og 2/3 5,0 - dette ble da sluttresultatet på han (jeg kom ikke på å ta før-bilde før jeg var godt i gang med etterveksten):

Idag hadde jeg også en fargekunde. Hun fikk en mye jevnere overgang, og kaldere farge: (lyset gjør at sluttresultatet ser smågult ut, noe det iikke ble heheh)

Dersom du også ønsker (en svært billig) time hos meg, kan du ringe Adam og Eva Skolen på: 23135090, og spørre etter time hos John Sverre. Men vær rask, jeg har ikke mange ledige timer igjen!