WOW

Postet av Ylva Rekstad den 2. Des 2015

Jeg synes det har gått så utrolig fort siden vi startet på skolen, og jeg forstå lærerne nå, da de gjenntok seg og sa: Ta det med ro, dere lærer fort! vi har alle startet én gang.
For vi gjør jo søren i meg det, vi lærer kjempefort! Man skulle ikke trodd vi i klassen aldri hadde holdt en saks eller en fargepensel i hånda før, for wow, jeg er så imponert og stolt av mine klassekamerater, og hvor utrolig bra de gjør det!

Så er det snart kun 2 uker igjen til vi er ferdige på skolen. Kun 2 uker?! Det virker jo som vi startet for 2 uker siden!
Så idag har vi hatt eksamen nr 3, så da er alle de teoretiske eksamnene unnegjort -puster lettet ut- så består det kun 4 praktiske eksamner igjen. Etter det har vi et hårshow (16 desember, kom kom) og så er det slutt. Da skal vi ut i den siste praksisen som varer en måned og så er vi on our own!
Jeg har vært så heldig å få komme tilbake til Adam og Eva i Kristiansand, så det gleder jeg meg veldig til!