Go for it. Adam og Eva Skolen..!!! (13.01-15.01.2016.)

Postet av Kiran Majeed den 16. Jan 2016

Hei sann lesere :)

Må bare begynne med yyeeiiiiiiii :D :D

SPENT?

Det burde dere være fordi det er snakk om Adam og Eva skolen thihi:)

Det har vært en suuuper duuper uke med masse demo/praksis, opprulling, oppsett og det værste jeg vet om Tegning, Skissetegning. (noe jeg faktisk fikk til)

Måtte få til Skissetegning, opprulling, oppsett med Svinekam og Lokketopp, hmm for de av dere som ikke vet hva det er så kan jeg oppdatere dere med hva det egentlig er:

Oppsetting med Lokketopp:

Det er en frisyre med mega stramt hestehale og håret blir satt opp og spissene blir formet og satt sammen. (bilder lenger nede)

Oppsetting med Svinekam:

Det er en frisyre der håret blir satt opp på siden og rullet inn. (bilder lenger nede)

Skissetegning:

Det er en forberedelse på hvordan vi skal ha oppsettet, en fremgangs måte. som er vanskelig for nybegynner men tro meg verdt å satse på den gjør ting så mye mer enklere i praksis..

Null peiling på hva det var og nå sitter jeg her og skriver det med egne ord. Hva ellers kan vi kalle for en grundig opplæring/oppfølging?

Har gledet meg sinnsykt mye til å begynne med dukkehoder, har laget så mange oppsett/frisyrer. Med mega god hjelp av lærerne så fikk vi alle det til. Hats off til de fliiiinke lærerne som hjalp oss selv om jeg følte at jeg maste litt for mye men, med smil fra øre til øre så hjalp lærerne meg :) (Caroline og Anne Lise) Tusen takk for den gode hjelpen sånn at jeg kom meg glatt igjennom oppsettingen :)

Peoples sånn at det er sagt, det er ikke "bare" "bare" å sette opp en frisyre det er veldig mye innsats og slit så ikke klag til frisøren selv om hvordan det blir;)!. Det sier jeg ut i fra erfaringen min :D

OOIII VET DERE HVA ELLER??????

Noe veldig ærerikt skjedde på slutten av dagen idag, ja faktisk vi var de første som fikk Adam og Eva STUDIE KATALOGEN :D :D :D

Sjalu? ;) ;)

Men applaus for at 2 fantastiske og lærerike uker har gått så fort :)

bee tuned mere oppdatering kommer :)

Y.O.L.O..!!

Laster opp bilder jeg nevnte av frisyrer jeg fikk til :D

opprulling/Lokketopp!

opprulling gjort av meg ;)

Håret etter at jeg åpnet opprullingen og gredde det ut!

Lokketopp første gangs forsøk :/ :)

ble bedre og bedre etter flere forsøk :D

øvelsen gjør mester ;D

Dounut :)