Dager går fort når man koser seg:D!

Postet av Domingas Caitano den 12. Sep 2013

vi bare har gått en måned på skolen og vi har allerede lært mye på ganske så kort tid! Jeg kan ikke fatte at vi har gått en måned på skole. dagene går så fort!

Vi har allerede lært oss 3 forskjellige klipper : "Hel form, Like Lengder og Økende Lengder ! Dette er noe jeg trodde jeg aldri skulle ha peiling på, men jeg har jo lært, og vi øver og øver på disse klippene hver dag! For min del, så synes jeg at 5-6 måneder skole er helt topp, for så å være lærling ! Vi lærer mye på kort tid, som jeg nevnte lenger oppe. OG det er alltid noe nytt man lærer!

Klassen er en fin klasse, og vi koser oss i lag alle sammen! Vi har det utrolig artig! Her er noen bilder fra ny dukke vi startet med i dag 12.09.13. på det dukkehodet skal vi ha Test i Økende lengder.

Hel form og like lengder er klippeformer som kan utgjøre en selvstendig frisyre, mens gradering som oftest må kombineres med en av de andre. Det er likevel mest vanlig at en frisyre er satt sammen av to eller flere av disse grunnformene. Og det er bare fantasien som setter grenser for hvor mange ulike kombinasjoner vi kan få ut av de fire grunnformene. Dette blir morsomt, gleder meg:))!

Her er dukkene vi øver oss på! Blir kortere for hver dag. Trist, men øvelse gjør mester! (bilde av resulatatet av parallell gradering)