Mine fremtidsplaner, mitt design og Rihanna

Postet av Oda Louise den 7. Okt 2013

Hei!

Jeg har alltid vært interessert i hår, sminke og fashion. Jeg brenner virkelig for dette yrket. Jeg er så glad for at Adam og Eva skolen finnes og at man kan starte der rett etter ungdomsskolen. Jeg er så målrettet for det jeg vil, så å sitte på skolebenken i tre år hadde ikke vært noe særlig. Etter jeg har gått ferdig skolen og lærlings tiden som forhåpentligvis er på en Adam og Eva salong skal jeg gå makeup og etter det, Esmod (en fashion designer skole). Da kan jeg være med på utrolig mye spennende, klarer nesten ikke vente!

Jeg designer også klær, tegner skisser. Har sydd en del, men har aldri klart å få det til å bli perfekt! Så jeg gleder meg til å lære mye mere om dette på Esmod. Men jeg tegner for det meste bare skisser og tenkte å vise dere det jeg tegnet i dag. Har som sagt ikke noe annet kamera enn kameraet på dataen, men det for holde en liten stund til..

Jeg er også glad i å tegne portretter, spesielt Rihanna. Kunne blitt lesbisk for den dama, hun er bare helt rå!

Hva er dine fremtidsplaner?

Hva synes du om tegningene?