Opprulling !

Postet av Kristine Berget den 24. Aug 2016

Jeg tenkte at jeg sitter her på pcen og driver på bloggen min så tenkte jeg at jeg kunne legge ut litt av hva vi har gjort på skolen i dag, hvor vi har hatt våres første dag i praksisrommet.
Dagen startet med at vi møttes i klasserommet og tegnet arbeidstegningen våres som vi skulle bruke resten av dagen.

Rett før vi gikk i praksisrommet fikk vi våres egen dukke. Jeg har allerede døpt dukken min for "Dukkeline", haha !

Her kommer noen bilder av mitt resultat på første praksisdag på skolen:

Her er min kjære "Dukkeline" som jeg kommer til å bli så utrolig glad i dette halvåret, haha :D

Meg og "Dukkeline"

Her er da mitt endelige resultat av en lang dag med masse latter og gode samtaler og ikke minst MASSE konsentrasjon!

I morgen venter det en ny dag med nye muligheter. Da skal vi ha vasking og hodebunnsmassasje og Styling/oppsett av b.l.a Svinekam som jeg gleder meg masse til :D

Blogges !