Ukens inspirasjon

Postet av Stine Rasmus den 19. Sep 2016

Hola!

En ny dag er over, men jeg kan ikke vente til i morgen. Dagene går allt for fort, og man vil gjerne bli igjen på skolen så lenge som mulig, til tross for at man er litt syk. Vi har fått nye dukker som vi skal få leke og lære mere av. I dag har vi hatt demo på økende lengder. Dette har jeg gledet meg til lenge. Demoen tok litt tid så vi fikk ikke begynnt på klippen. Jeg rakk å klippe helform og er da klar for Økende lengder i morgen.

Etter noen år på grafisk design liker jeg å ha inspirasjon å kunne se etter. Dette gjør det også enklere å skjønne seg på klippen da man starter, siden man da har noe utgangspunkt å se etter.

Bildene er tatt fra Google.com

Vi skal klippe denne klippen til og med onsdag, så er det test på torsdag. Jeg liker at vi får bruke litt tid på å klippe klippene. Vi få tre hele dager på å prøve og feile litt som gjør hverdagene veldig behagelig. Det er så bra at vi får klippet en del før vi faktisk får kunder. Etter jeg begynnte hos adam og eva har nervene på testen gått helt i spinn. Jeg har så lyst til å få bra resultater at jeg står å skjelver da de ser igjennom klippen. Det er ikke noe annet jeg heller vil enn å få ett perfekt resultat, og blir rett og slett skuffet over å kun få ett bra/ok resultat. Den forje testen fikk jeg karakter fem på, men målet må jo alltid være å få en sekser. Jeg merker veldig med meg selv at jeg har blitt enn perfeksjonist, ikke bare på klippen, men jeg satser alltid på å lære å klippe raskt.

Men jeg må også få sagt at lærerne er så utrolig flinke på demoene, jeg kan ikke snakke for de andre elevene men jeg er ganske sikker på at de er enige. De lærer på en slik måte som er lett å forstå og man føler seg ikke dum om man faktisk da ikke skjønner. Det er så respekt over hvor god tålmodighet de har over alle de samme spørsmålene og sjekkingen av det samme hele tiden.

- Stine