Utplassering hos Adam og Eva Arkaden

Postet av Lillian Friis-Jacobsen den 14. Jan 2014

Da har jeg fått utplassering hos Adam og Eva Arkaden, jeg forventet ikke å få tre ukers utplassering men det gjorde jeg. Etter litt frem og tilbake, valgte jeg å takke ja og gleder meg veldig! Ser frem til å prøve en annen salong innenfor Adam og Eva, og se hvordan den fungerer. Jeg er veldig glad for at jeg sto på lista over utplasseringsplassene fordi det er å få en bekreftelse på at man har jobbet bra gjennom skolehalvåret. (Føler jeg hvertfall) Det setter jeg pris på!

Nå er det øving til teorieksamen som står på planen, og lille Tinka er ivrig på å hjelpe.

Innlegg om de andre eksamene kommer etter friform eksamen er ferdig. Den har vi på torsdag. Utrolig hvor fort dette skoleåret har gått, allerede ferdig med alle 4/6 eksamner.

- Lillian