Utplasserings erffaringer

Postet av Tabitha Narozny den 16. Apr 2015

Da er vi tilbake til gamle rutiner, alså tilbake til skolen.

Jeg har hatt det veldig kjekt ute i salong. Har fått oppservert så utrolig mye artig og lærerikt.

Her er bilde av "peis" og produktene som blir brukt i salongen. Dette er ren Wella og System Professional salong.

Siste dagen fikk jeg en liten hyggelig bedskjed at jeg fikk lov å velge et produkt som takk for hjelpen og i tillegg fikk jeg touchet opp luggen min i rødt og blått.

Ting jeg har fått oppservert er selvsagt en hau med klipp og farge, en del med hettestriping og strukturomforming. For det meste har jeg tørket støv, kostet opp etter de andre, vasket håret til kunder, har også fått farget og bleket. Har trivdes såppass godt, at jeg nesten ikke ville tilbake til skolen.

I dag så var det første dagen på skolen etter utplassering. I dag har vi bare tatt en evaulering av utplasseringstiden, forberett oss til kundeperiode som starter neste uke, ryddet klart til kundeperiode og snakket mere om vår showet vi skal ha i mai.