Lærlingbesøk og start av kundeperiode.

Postet av Ann Kristin Severinsen den 20. Apr 2015

Siden vi kom tilbake fra utplassering har det vært mye gøy på skolen, forrige uke hadde vi besøk av noen flinke Adam og Eva - lærlinger som fikset oss på håret. Det ble balayage på meg og jeg kunne ikke vært mer fornøyd. Var deilig å bli kvitt den blasse fargen jeg hadde å bli litt lysere i håret nå som sommeren er rett rundt hjørnet. Var flere som også fikk fikset seg litt, så nå er vi ekstra freshe og klare for de kommende ukene med kunder.

Kundeperioden startet faktisk idag og det var en herlig start på uken. Jeg hadde kort gradering m/skjegg og fikk øvet meg på rundbørste-føn etterpå. Skal ikke være lett, men jeg satser på at jeg vil få ordentlig teken på det imorgen og kan avslutte tirsdagen med hvertfall 1 godkjent av de 14 arbeidene. (Dette er tester som vi blir evaluert på, målet er jo å bestå alle). Det innebærer forskjellige føn-teknikker, farge/stripe metoder, strukturomforming/permanent/opprulling, oppsett av langt og kort hår osv.

Ser frem til ny dag med kunder imorgen! Ikke glem at alle er hjertelig velkommene, alt du trenger gjøre er å ringe til skolen eller komme innom - så fikser vi time til deg :)