Åpen dag og lærlingtiden rett rundt hjørnet.

Postet av Ann Kristin Severinsen den 27. Apr 2015

På fredag hadde vi åpen dag på skolen noe som var veldig gøy, gjestene fikk velge en liten behandling (hodebunnsmassasje, styling, makeup etc) og tror det gikk mange fornøyde folk hjem den fredagskvelden :)

Denne uken fortsetter kundeperioden og vi begynner sakte men sikkert å bli klare for noen intense eksamens-uker. Nå er det ikke lenge før vi står i en salong som lærlinger og ikke på skolen som elever lenger! Veldig rart å tenke på, tiden har gått så fort - men jeg kan virkelig si at dette halvåret har vært utrolig lærerikt og jeg kan endelig si at jeg har funnet mitt "kall" i livet. Jeg gleder meg til mange mange år fremmover der jeg kan utvikle meg som frisør og utfordre min egen kreativitet hver dag :)

Hvis du leser denne bloggen og sitter med en indre lidenskap for kreativitet og kunne tenke deg utvikle den kreativiteten som frisør vil jeg absolutt anbefale å se på Adam og Eva´s skoletilbud. Jeg har lært så mye og blitt så motivert av å gå her!