Endelig

Postet av Ylva Rekstad den 11. Okt 2015

Endelig har vi begynt med farge, noe jeg synes er kjempe gøy allerede etter kun to ganger! Først på dukke, og så på en klassekamerat, så må ærlig innrømme at jeg var ganske så stresset for å få skjoller- da fargen jeg brukte kun satt seg der du tok den, den smittet altså ikke over på annet hår som ligger intill der du allerede har tatt på farge. Men jeg ble hvertfall veldig fornøyd, da det var tykt og langt hår jeg holdt på med, og fikk masse hyggelige tilbakemeldinger, og Sandra (modellen/klassekameraten) ble også heldigvis fornøyd!

Tidligere denne uken har vi vært så heldige å få besøk fra Loreal, hvor han snakket om deres forskjellige farger, fargekoder, innholder osvosv. Det var super lærerikt, og han holdt en veldig bra forelesning og brenner virkelig for det han snakket om- noe som gjør det tusen ganger mer interessant å høre på! Så allerede nå neste uke kommer det en fra Redken for å snakke om deres farger, så gleder meg veldig til å få et innblikk i deres forskjellige typer og farger!

Før og etter bilde, så slik ble da det endelige resultatet, fra blond-gul-ish til en superfin kald farge! Gleder meg til vi skal farge mer til uken, og imorgen er det jeg som får gleden av å bli farget!